Warunki dostawy
Dostarczanie towarów:
- Każdorazowo dostawy są wykonywane na adres wskazany przez Zamawiającego podczas dokonywania zamówienia.
- O ile zamówiony asortyment towarów nie jest dostępny – Sprzedawca niezwłocznie, drogą elektroniczną powiadamia o tym fakcie Nabywcę, a jeśli Nabywca dokonał wpłaty na konto Sprzedawcy jest ona natychmiast zwracana Kupującemu.
- Obowiązkiem Zamawiającego jest sprawdzenie stanu towaru w momencie jego dostarczania przez firmę spedycyjną. W przypadku niezgodności z jakimkolwiek punktem zamówienia (ilość, uszkodzenia mechaniczne itp.) Nabywca w momencie dostawy jest zobowiązany pisemnie powiadomić o powyższym fakcie osobę dostarczającą poprzez spisanie i obustronne (Nabywca oraz osoba dostarczająca) podpisanie stosowanego protokołu. Formularz w/w protokołu jest zawsze w posiadaniu osoby dostarczającej, można go też niezwłocznie otrzymać drogą e-mailową od Sprzedającego bądź pobrać z jego strony. W powyższym przypadku Nabywca powinien jak najszybciej powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, oraz w jasny i klarowny sposób zgłosić Sprzedawcy zaistniałą sytuację poprzez pocztę elektroniczną (e-mail) lub za pośrednictwem formularza dostępnego w sklepie Sprzedawcy. Niedotrzymanie powyższego powoduje, iż wszelkie reklamacje z powyższych tytułów nie będą rozpatrywane przez Sprzedającego, a konsekwencje tego będą wyłącznie obciążać Nabywcę.
- Nabywca jest zobowiązany do dołożenia starań, aby dostawa przebiegała sprawnie i bez utrudnień. Jednakże w przypadku braku dostawy z przyczyn zawinionych przez Kupującego (np. brak upoważnionej osoby do odbioru, zły adres dostawy, brak możliwości dojazdu itp.) Sprzedawca nie odpowiada za nie zrealizowanie dostawy.
- W przypadku określonym w punkcie 4, powyżej Sprzedawca wyznacza inny sposób dostawy poprzez umożliwienie odbioru towarów przez Nabywcę z innego wskazanego przez siebie miejsca.
- W ramach dostawy towarów wielkogabarytowych i dłużyc, transportowanych na paletach przez firmy spedycyjne mieści się wyłącznie dostarczenie asortymentu pod wskazany przez zamawiającego jego adres, wraz ze zdjęciem towarów z auta. W takim przypadku dostawa nie obejmuje kosztów wniesienia zakupionych i dostarczonych towarów do pomieszczeń Kupującego.
- Dostawy zakupionych towarów drogą kurierską (małe gabaryty) są realizowane pod wskazany w zamówieniu adres Kupującego – do rąk osoby upoważnionej przez Kupującego do odbioru.
- Sprzedający w zakresie realizacji dostaw zamówionych towarów korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych firm przewoźniczych, którym każdorazowo zleca dostarczenie zakupionych przez Nabywcę towarów. Czas dostawy towarów od momentu nadania do doręczenia przewiduje się na ok 2-3 dni robocze.
- Koszty transportu zamówionych produktów wielkogabarytowych na paletach transportowych (np. podłogi, blaty, elewacje, deski) będą uzależnione od ich gabarytów, długości, wysokości i ciężaru, a także odległości od magazynu, z którego korzysta Sprzedawca do miejsca wskazanego przez Nabywcę, jako miejsca dostawy. Każdorazowo Nabywca przed dokonaniem zakupu zostanie odrębnie powiadomiony pisemnie przez Sprzedającego o kosztach dostawy w tym zakresie, tak aby Kupujący przed dokonaniem zakupu był w pełni poinformowany o łącznych wszystkich kosztach zakupu.
- Koszt dostawy oświetlenia i lamp wynosi 30 złotych brutto. Warunkiem dokonania płatności jest przelew kwoty na konto Sprzedającego wraz z kosztem zakupionego produktu. Usługę w tym zakresie świadczy firma spedycyjno-kurierska. Sprzedawca nie świadczy w tym przypadku możliwości odbioru osobistego lub płatności za pobraniem. W przypadku stwierdzenia wszelkich nieprawidłowości (uszkodzenia produktu podczas transportu itp.) Zamawiający zobowiązany jest zastosować się do niniejszego paragrafu jak również do paragrafu Reklamacje objętego regulaminem sklepu.
- Produkty zakupione w sklepie internetowym Sprzedającego są dostarczane w dni robocze.
Przerwy w funkcjonowaniu sklepu
- W przypadku czynników zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy, a mających wpływ na funkcjonowanie sklepu – Sprzedawca nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
- Sprzedawca ma również prawo do okresowego zawieszenia dostępu do swego sklepu jeśli jest to wynikiem prac konserwacyjnych, napraw i serwisów technicznych, także dokonywaniem modyfikacji i udoskonaleń działania sklepu.
- Sprzedawcy przysługuje prawo do okresowego zawieszenia dostępu do sklepu z tytułu przysługującego urlopu bądź przerw świątecznych. W takim przypadku składane zamówienia będą realizowane niezwłocznie po zakończeniu przerw Sprzedawcy wynikających z podanych powyżej okoliczności.
Firmy kurierskie i transportowo - spedycyjne
- W zakresie dostarczania zamówionych towarów Sprzedawca współpracuje z wyspecjalizowanymi w tym zakresie firmami, takimi jak m.in.: DHL oraz Raben. Firmy te dokonują dostaw towarów, które mogą, lecz nie muszą być umieszczane na paletach.
- Towary, których wymiary uniemożliwiają ich umieszczenie na paletach są transportowane przez inne, licencjonowane firmy transportowe.
- Forma i charakter świadczenia usług spedycyjnych jest określona w regulaminach świadczenia usług przez w/w firmy.
-------------------
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie płatności, transportu, lub chcą Państwo złożyć zamówienie bądź uzgodnić jego szczegóły, prosimy o kontakt:
tel.: +48 512 750 515 e-mail: sklep@wnetrzazklasa.com.pl gg: 43089634 skype: wnetrza.z.klasa.bbs
Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach 9-19. |