Płatności
- Wszystkie płatności dokonywane w sklepie są wyłącznie w polskich złotych.
- Zapłata za dokonywane transakcje jest możliwa z użyciem określonych na stronie sklepu przeznaczonych do tego celu instrumentów.
- Wszystkie podane ceny mają charakter brutto i zawierają podatek VAT w ustawowej wysokości.
- Za każdym razem koszty transportu towarów do Nabywcy będą podawane odrębnie przez Sprzedawcę, przy czym ich wartość jest uzależniona od cenników firm spedycyjnych i kurierskich świadczących usługi przewozowe dla sklepu Wnętrza z klasą.
- Końcową ceną sprzedaży jest cena produktu powiększona przez obustronnie uzgodniony i wzajemnie potwierdzony sobie pocztą elektroniczną koszt dostawy.
- W przypadku dokonywania zamówień na produkty Tarkett o wartości łącznej poniżej 3000 zł brutto Zamawiający będzie musiał doliczyć dodatkową, wymaganą przez producentów opłatę logistyczno-spedycyjną w wysokości 250 zł brutto. W przypadku dokonywania zamówień na produkty Gerflor o wartości łącznej poniżej 1200 zł brutto Zamawiający będzie musiał doliczyć dodatkową, wymaganą przez producentów opłatę logistyczno-spedycyjną w wysokości 150 zł brutto.
- W przypadku dokonywania zamówień na produkty wielkogabarytowe (np. podłogi, nawierzchnie, deski, listwy, blaty, elewacje), Kupujący zobowiązany jest do wpłaty należności za zakupione towary w sklepie Wnętrza z klasą tylko i wyłącznie na podstawie faktury proforma, którą Sprzedający zobowiązany jest wysłać na adres e-mail podany w zamówieniu przez Kupującego zaraz po otrzymaniu od niego potwierdzenia złożenia tegoż zamówienia. Na fakturze proforma widnieją wszystkie składowe wiążące się ze złożonym zamówieniem a w szczególności: przedmiot transakcji handlowej wraz z ceną, koszty dostawy, ewentualnie w/w punkcie 6. opłata logistyczna.
- Prawnym dokumentem dokonanego zakupu produktu przez Nabywcę w sklepie Wnętrza z klasą jest Faktura VAT, którą Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Nabywcy wraz ze sprzedanym produktem lub niezwłocznie po dokonaniu zakupu drogą pocztową. Skan wystawionej faktury jest również wysyłany klientowi pocztą elektroniczną na wskazany przez niego adres podczas rejestracji w sklepie.
- W przypadku braku płatności za zamówione produkty w terminie 3 dni roboczych, Sprzedający anuluje złożone przez Nabywcę zamówienie lub dokonaną rezerwację.
- Kupujący ma prawo przed zapłatą do bezpłatnego i bez kosztowego odstąpienia od zakupu w przypadku uznania przez niego, iż podane przez Sprzedawcę koszty dostawy – transportu są przez niego nie akceptowane.
- Ceny produktów w sklepie internetowym Sprzedającego mogą ulegać zmianom, jednakże ich ewentualna zmiana nie ma ważności dla zamówienia złożonego w sklepie przez Nabywcę przed dokonaniem zmian cen.
-------------------
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie płatności, transportu, lub chcą Państwo złożyć zamówienie bądź uzgodnić jego szczegóły, prosimy o kontakt:
tel.: +48 512 750 515 e-mail: sklep@wnetrzazklasa.com.pl gg: 43089634 skype: wnetrza.z.klasa.bbs
Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach 9-19. |